TVP.pl Informacje Sport Kultura Rozrywka VOD Serwisy tvp.pl Program telewizyjny
 
Odwiedź Na dobre i na złe na Facebooku-u Oficjalny kanał serialu na YouTubie
Komentarze
martyna19975 2012-08-21 15:48:18
No nie, Wiki i Tomasz?? Mam nadzieję że Wiki się szybko opamięta!!! to jest jakiś obłęd. Oni razem? Nie no nie wytrzymam!
Hana♥ 2012-08-21 16:19:21
Woow. Nie spodziewałam się kolejnego newsa ;D Fajnie, fajnie. Zniecierpliwieniem czekam na 5 września !
Aga;D 2012-08-21 16:34:06
Ja wiedziałam, że to będzie siostra Hany!;) Nie wiem jak wytrzymam do 5 września... Pociesza mnie fakt, że to tylko 2 tygodnie.
gosiak1 2012-08-21 16:57:46
Szkoda,że tak mało Niny i Michała:( Mam nadzieję że Nina sobie poradzi
max 2012-08-21 17:24:41
ja też mam nadzieję, że Nina sobie poradzi. Mam wrażenie, że ta postać w serialu jest traktowana jak "chłopiec do bicia". To wnerwiające...
gosiak1 2012-08-21 18:19:22
Apeluje i bardzo prosze o kolejny news zwiazany z Nina i Michalem :-)
Joaono_92 2012-08-21 19:09:37
No właśnie ja się obawiam, że Nina moż sobie nie poradzić :( Ciekawe zkąd Borys wie o Ninie i Michale.
weronikap 2012-08-21 20:21:27
dobrze że dodają tyle newsów bo będę miała łatwiej wytrzymać:D:D mam nadzieję że nina to nie przez Michała będzie płakać tylko z innych powodów:D:D nooo i nawet dobrze że Przemek będzie z Ludmiłą bo skoro ma być szczęśliwy noooi oczywiście jak by Wiki była szczęsliwa z Tomaszem:D:D czego hana wyjechała?? czy po napadzi stało się coś jeszcze??? przecierz zaczynało się układać:D:D CZEKAM NA 14 SEZON;D:D:D
weronikap 2012-08-21 20:22:50
mam mętli w głowie to chyba pierwszy raz kiedy się nie mogę doczekć końca wakacje a tak dokładniej 5 września:D:D
majeczkaes 2012-08-21 21:35:57
Ja już kiedyś o tym pisałam. Bycie partnerką szefa i nie być posądzanym o stronniczość jest bardzo trudna sprawa. Fakt Nina rzeczywiście dostaje w du... ale pewnie o to chodziło żeby pokazać pewną siebie i niezależną Wiktorię i cholernie niepewną, zagubioną ,udowadniającą na każdym kroku swoją wartość Ninę. Wg mnie ona bardzo powoli ale w końcu nauczy się walczyć o siebie. Ale jak narazie myślę,że po tym jak Michał obejmie stanowisko ordynatora ich związek znowu będzie wystawiony niejednokrotnie na ciężkie próby.
molly-12 2012-08-21 21:47:21
Nie lubię tego borysa, zawsze był taki wredny i tylko kombinował jakby dogryźć innym, zwłaszcza Ninie. Nie rozumiem Wiki, próbuje zmusić się do kochania Tomasza na siłę. 14 sezon będzie na pewno bardzo ciekawy.:))
molly-12 2012-08-21 22:05:20
No tak w sumie to Przemek mógłby się oświadczyć Ludmile po tym jak zobaczył że Wiki całuje się z Tomaszem. Ale to jest śmieszne. Widać że Przemkowi zależy na Wiki, więc czego jej tego nie powie, najwyżej by go wyśmiała, czego teraz na pewno by nie zrobiła. No ale tak jak już wielokrotnie pisałam musi się coś dziać w każdym wątku. A co do Ludmiły to wymyśliłam o niej ,,bajkę'': Dawno dawno temu żyła Ludmiłą która była bardzo chora. Lekarze nie dawali jej żadnych szans. Aż tu nagle w Izraela(nic nie mam do tego miasta) znalazł się lekarz, który będzie próbował ją wyleczyć, na pewno to mu się uda. Według mnie jest to bardzo dziwne że pacjentka która była nieuleczalnie chora zapewne wyzdrowieje.
wiki i przemek 2012-08-22 06:20:10
mi się wydaje ,że jak przemek zobaczy wiki i tomasza jak się całuj to po wejściu wiki powie jej co do niej czuje.Ale nawet jesli nie teraz to kiedys oni beda razem
Hana14 2012-08-22 07:10:49
Już nie mogę się doczekać do premierowego odcinka, pociesza mnie to że jeszcze, albo dwa tygodnie!!
Hanomaniaczka1 2012-08-22 08:41:56
Fajnie się zapowiada :) Już się nie mogę doczekać. Fajnie, że tak często są tutaj dodawane newsy :)
max 2012-08-22 09:47:47
Izrael to panstwo nie miasto
anestezjologOla 2012-08-22 10:11:00
nie tylko nie to !! wiki ni może być z tomaszem ! a dl. nie ma nic o Latoszkach ?
agi97 2012-08-22 17:20:42
1. Uh, uh. Najważniejsze, że Piotr żyje. 2. Walka Borysa i Niny zapowiada się ciekawie. 3. Marek i Agata? No możeee ;) 4. Tomasz? Nieeeee. On jest okropny. Prawdziwą miłością Wiki jest tylko Przemek. Myślałam, że wątek z Tomaszem już zakończony... Nie! Nie chcemy Wiki i Tomasza! CHCEMY WIP!!! 5. Ludmiła! Ona wszystko psuje. Miała umrzeć! Jak to możliwe ( z Leną też tak było), że już umierająca, nie ma ratunku, a tu nagle jakieś medyczne nowości? Wrrr. Nuda. Wszyscy muszą przeżyć? Najpierw Lena, potem Piotr, potem Falkowicz i jeszcze Ludmiła? Nie! Trzeba kogoś uśmiercić, więc najlepiej Ludmiłę. 6. Piękna Miri! Śliczna! Ładniejsza o wiele od Hany ( wiem, wiem, że narażę się wielu fanom HaPi, ja lubię Hanę ale naprawdę siostra ładniejsza) 7. Niee! Tylko nie Edyta Herbuś. Wszędzie się pcha. Jak była tylko tancerką to uwielbiałam ją, a teraz już nie mogę na nią patrzeć. Mam nadzieję, że w NDINZ będzie miała tylko epizod...
Asia909 2012-08-22 17:40:54
zdjęcie 3: najbardziej przystojniejszy aktor tego serialu... fajnie wyszedł na tym zdjęciu :). Widziałam dziś zapowiedź NDiNZ i najważniejsze co mi wpadło do ucha to: Piotr do Hany: Bardzo mi na tobie zależy... i chyba się później pocałują ;) Jak to piszę to normalnie dostaję gorączki. A sezon 14 zapowiada się super! P.S. Nie wiem jak wy ale lubię jak Piotr ma ułożoną tak fryzurę jak na tych zdjęciach. Kto popisze?
aga3 2012-08-22 19:36:18
O, o, o. Zanim to ogarnę pozdrawiam Was serdecznie. Najpierw muszę obejrzeć zdj. potem przeczytać koment. i sama coś napisać.
aga3 2012-08-22 19:38:13
Oh Falkowicza uderzyło w serce! No nie mogę! Może ten kretyn coś zrozumie dzięki temu postrzałowi.
aga3 2012-08-22 20:02:08
Siostra Hany... Ciekawe czy skradnie jej show. Myślę, że nie. Biedna Ninka. Ciągle ma kłopoty. Życzę jej wszystkiego najlepszego. Co do HaPi to oglądałam powtórki i pierwsze dni Hany w pracy. Najbardziej interesowała mnie jej relacja z Piotrem. I za wesoło nie było... Ale z czasem coś się wykluło. Kiedyś byłam święcie przekonana, że Piotr jest dla Agaty. Zaczełam oglądać serial tak na serio od pierwszego odcinka 13. sezonu. Wtedy pojawił się Piotr. Jak patrzyli na siebie z Agatą... Mmmm. Długo nie mogłam zrozumieć dlaczego nie. A teraz jak pojawiła się Hana wiem, że Agata "oddała" Piotra w dobre ręce. I jest git!
aga3 2012-08-22 20:04:10
Właściwie to nie Agata oddała Piotra tylko ja go oddałam Hanie w swoich myślach.
adyrda 2012-08-22 21:00:49
widzieliście zwiastun? Mam chyba dwie ulubione sceny 1. Scena Piotra i Falkowicza. Wydaje mi się że Piotr wszedł i wyszedł z sali Falkowicza i to wołanie Andrzeja "Piotrek nie zostawiaj mnie" cudne. Świadczy to o tym że chyba na pewno Gawryło odrzucił oferte ordynatorka. Bardzo się z tego powodu cieszę 2. Gdy Piotr zdjął rękawiczki po operacji i przytulił sie po przyjacielsku do wiki i się rozpłakał (chyba pierwszy raz Gawryło będzie płakał w tym serialu). Myślę że ta operacja to tej Celiny z mukowiscydozom. Piotr był bardzo załamany
2012-08-22 21:09:59
Ciekawe co będzie z MiNi. Bardzo ich lubię i kibicuję im.
Hana i Piotr na zawsze 2012-08-23 12:52:02
nie lubię Borysa ciągle tylko chodzi i się przechwala a zwłaszcza Niny się ciągle czepia;p
Hana i Piotr na zawsze 2012-08-23 12:54:10
nie mogę się doczekać wrześniA!!!!!!!!!!!!!!!!!
ewi 2012-08-23 16:27:44
wiki i przemek=miłość
max 2012-08-23 16:46:15
dlaczego mam nieodparte wrażenie, że i w tym sezonie wątek MiNi będzie traktowany po macoszemu?... i pewnie Ich obecność w odcinku będzie się sprowadzała raptem do wypowiedzenia "czterech zdań pojedynczch" w typie "cześć kochanie. Zjemy razem kolację..." - potem nic dziwnego, że Nina w ankietach jest na ostanim miejscu, a gdzie ma być jak postać jest "szczątkowa"... A szkoda bo oboje - nie tylko Nina ale i Michał - mogą być niezłym polem do popisu dla scenarzystów. Nadal nie mogę zresztą zrozumieć dlaczego takie osoby jak Nina wzbudzają niechęć wśród otoczenia? Nie tylko między serialowymi postaciami ale i widzowie za Nią nie przepadają. Przecież tak na dobrą sprawę to niewiele o Ninie wiadomo i nikt nie próbował Ją poznać. Przemek ocenił Ninę po pozorach, tak samo jak i Wiktoria. Osobą najmniej uprzedzoną była Agata... Z Michałem rzeczywiście poczatek Ich znajomości był niezbyt fortunny ale trochę na żczenie samego Sambora. Bo gdyby wtedy na komisariacie powiedzał o tym, że mama Krzysia nieżyje to myślę iż reakcja Niny byłaby trochę inna ale była jaka była - przcież Nina była dość surowo traktowana przez swoich rodziców więc nie jest dziwne, że sama innych surowo ocenia - na dodatek tego wymagał zamysł scenariusza. Nie mniej nawet jak już obje doszli do wniosku, że źle się nawzajem ocenili to Michał też nie bardzo sie wysilał by się czegos więcej o Niej dowiedzieć. Ja wiem miał własne sprawy i problemy na głowie i cudze nie były mu potrzebne. Jednak wydaje mi się że gdybym to ja był na Jego miejscu w sytuacji gdy widzi na rękach dziewczyny dość podejrzane siniaki to mimo wszystko bardziej bym się tym zainteresował nawet pomimo zapwenień Niny, że wszysko jest w porządku. Tak samo jak wtedy gdy próbowała wyjaśnić sytuację gdy wyleciał Przemek. A tu nic. Jedyne co stwierdził to to, że za pacjęta odpowiedzialny był Przemek. Ani nie dociekał co i dla czego się tak stało... Można by naprawdę obie te osoby bardzo ciekawie przedstawić a zwłaszcza relacje między Nimi. Ja wiem taki układ jest mało interesujący dła młodszej widowni bo tu chodzi już o dużo powazniejsze relacje, właśnie ze wzgledu na małe dziecko. A nie o zwykłe zauroczenie między dwojgiem młodych ludzi bez zobowiązań, którzy sami nie mogą się zdecydować czego chcą i z kim. Czemu takiej niechęci jaką wzbudza Nina i Michał nie wzbudza Borysek? Przecież Ten to dopiero wredny jest i na dodatek u większości pacjętów podejrzewa problem z alkocholem albo symulowanie choroby...
sylka 2012-08-23 18:55:10
cześć max super że znowu piszesz komentarze.Całkowicie zgadzam się z całym twoim powyższym komantarzem.Zresztą ja bardzo lubię Ninę i Michała i uważam też że ich postacie są bardzo ciekawe i mogliby scenarzysci rozbudować ich wątek.Tak naprawdę bardzo mało wiemy o Ninie i też przez tą niewiedzę jest ona często zle osądzana.A po zatym wydaje mi się że Nina to bardzo ciekawa postać głównie ciekawe są jej relacje z rodzicami.Przcież w odcinku 472 Nina poszła do ojca aby poproscić go o wstawienictwo dla Michała.A jej tata zachował się wtedy karygodnie wcale nie miał dla niej czasu i rozmawiał z nią jak w wojsku . Pewnie straszny rygor panował w jej domu.Wkurza mnie to że robią z Niny ofiarę losu muszą w serialu pokazac że ona umie sie bronić i walczyć o swoje inaczej będzie ciągle traktowana jak chłopiec do bicia.Wszyscy lubią Wiki czy Hanę (ja tez je lubię ) bo mają mocny charakter a Nina to ta głupia.Własnie takie osoby jak Nina powinny wzbdzać zainteresownie widzów bo są w pewnym sensie nie przewidywalne bo mogą raz być ofiarą losu a drugi raz wztać zawlczyć o siebie i nawet pokazać swoje pazurki.Nina już raz pokazała Wiki swoje pazurki to było w odcinku po porwaniu Agaty.
sylka 2012-08-23 19:18:23
Super że dali news co będzie w 14 sezonie szkoda że nie ma nic o Ninie i Michale.Co do newsu Falkowicz przeżył ciekawe czy się zmienił czy dale jest taką samą gnidą.I ciekawe jaka będzie teraz jego rola w serialu choc ja uważam że on niepowinień już grać w ndinz bo tylko niepotrzebnie wszystkich wkurza i zkłóca ze sobą a pozatym powinnien odpowiedzieć za to co zribił Ludmile.Nowy kardiolog w LG jak już pisałam wkurza mnie to że będzie go grał Wieczorkowski.A tak pozatym to uważam że fajnie jakby Agata się z kims związała nawet z tym kardiologiem.Hana i Piotr genaeralnie niech są razem życzę im jak najlepeij ale mnie ten wątek szczególnie nieciekawi.Wiki i Tomasz porażka że oni będą razem.Owszem ja cały czas uważam że Przemek i Ludmiła powinni być razem a Wiki powina byc z kimś innym tylko nie tym Tomaszem.Pozaty ja tego nierozumie przecież wyraznie wiadć że Przemek i Wiki nadal coś do siebei czują czy ktoś tego chce czy nie.A ciągle robione są jakieś pomiedzy nimi ceregele.Mam nadzieję że Ludmiła przezyje bo pewnie jetstem jedną z nielicznych która lubi tą postasć.Choć bardzibym chciała żeby Przemek był z Ludmiłą to szczerz wątpię że oni będą razem.No i na końcu moi ulubieńcy Nina i Michał.Mam nadzieję że Nina niebedzie płakać przez Michała.Ale to będzie ciekawy wątek relacje między pracownikiem a przełożonym.Mam nadzieję że tylko głupi Borys będzie dogryzał Ninie a reszta będzie stała za Niną.Zresztą Nina nigdy nie wykorzystała tego że jest z Michałem dla pracy czy kariery i pewnie niewykorzysta.Mam nadzieję że w 14 sezonie sobie poradzi z docinkami Borysa i że pomoże jej w tym wszystkim Michał i że pokażą więcej scen z nimi prywatnie no i z Krzysiem.
max 2012-08-23 19:51:34
nie trudno jest lubić kogoś kto nazwijmy to jest "łatwy w urzyciu", czytaj jest otwarty, bez problemu nawiązuja nowe znajomosci, ma łatwy kontakt z drugim człowiekiem czego przykładem jest choćby Wiki czy Hana. Nina taka nie jest i przez to właśnie mnie ineresuje. Zawsze interesowały mnie osoby które zawsze były jakby na uboczu i "duszą towarzystwa" raczej trudno je nazwać... są wedłóg mnie dużo ciekawsze - przynajmniej dla mnie. Owszem Hana i Wiki są fajne ale jak dla mnie to zbytnio absorbuja swoją osobą, są zbyt "głośne"... Co do Niny to nie chodzi mi o to by pokazywała "pazurki" ale o to by ta postać została bardziej "odkryta przez scenarzystów. By pełniej został pokazany Jej związek z Michałem. Nina jest młodą dziewczyną, zaraz po studiach. Robi wszystko by udowodnić, że jest "coś" warta. Czasem wychodzi Jej to lepiej, czasem wręcz przeciwnie i do tego mimiwolnie robi sobie wrogów. Podobało mi się to iż pomimo niezbyt udanego początku znajomości z Michałem nie poddała się i robiła co mogła by naprawić swój błąd. Poczatkowo kierowała się poczuciem winy ale wedłóg mnie dość szybko zaczeło być w tym coś więcej... Tak jak powiedział Michał ma w sobie tajemnicę i to mnie w Niej tak bardzo intryguje... Michał i Nina są postaciami które bardzo łatwo jest niewłaściwie ocenić bo są dość skryci, zamknięci w sobie...
molly-12 2012-08-23 21:41:21
Mnie się wydaje że wiele osób nie lubi Niny, dlatego że na początku się tak pokazała. Najpierw jak doszła tzrymała się razem z Borysem i Aśką a ci tylko kombinowali, potem ta sprawa z Krzysiem, z wywaleniem Przemka. Potem jej wątek tak jakby ucichł i nie było w sumie kiedy się do niej przekonać. Ja osobiście na początku jej nie lubiłam ale teraz ją lubię. Wydaję mi się miła i ciepłą osobą tylko na początku zgrywała twardą. Też się zgadzam że powinni poszezryć jej wątek. Tego Borysa to powinni wywalić, bo nie dość że jest wredny i tak jak Max napisał u wszystkich podejrzewa to samo, to w dodatku kombinuje jakby się pozbyć konkurencji. Ale to że w pierwszym odcinku nie ma MiNi to nie znaczy że ich wcale nie będzie, tym bardziej że Michał znów jest ordynatorem.
majeczkaes 2012-08-23 21:54:23
No cóż...Czytając Wasze komentarze czyli Sylki i Maxa nie mogę sie nie zgodzić nimi. Ale niestety , nic nie pomogą nasze uzasadnione oburzenie i nasza złość na los i złe traktowanie naszych ulubienców jak snenarzyści i tak zrobią co zechcą. A dokładnie jaka będzie oglądalnośc danego odcinka i postaci (pary) w nim występujących.I tak np. ostatnimi czasy jak widzicie rozpętał się jakiś siwy dym w temacie HaPi a szczególnie Hany. Szczerze ale nie rozumiem.Od razu mówię i zaznaczam nie mam nic do Hany i Gawryły.Postacie w porządku.Aktorzy również choć osobiście Kamilę Baar wolałam w Vincim. Owszem może jakaś chemia między nimi jest ale dla mnie jest ona dość powierzchowna i oparta na zauroczeniu.To są ich początki. Oni sie prawie nie znają i dopiero coś zaczynają przeżywać. Natomiast MiNi...?!Wszyscy zaiteresowani znają ich losy w wszyscy wiemy, że wcale nie było łatwo a i dalej również nie zapowada się kolorowo. Sama nie wiem, czasami myślę,że scenarzyści nie lubią tych postaci i dlatego jak to Max powiedziałeś traktują ich po macoszemu. A jeżeli scenarzyści pokazują ich w ten sposób to ludzie tego nie chcą oglądać bo nie widzą w nich nic ciekawego i atrakcyjnego i wówczas wszystkie ankiety i notowania tej pary jak i bohaterów z osobna biorą w łeb. I kółko się zamyka.
2012-08-23 22:37:39
pewnie będę już nudny ale kolejny raz muszę się z Toba zgodzić - Majeczkaes. Też nie rozumiem tego "szału" jeśli chodzi o HaPi i tak jak Ty wolę "kreację" Pani Kamili Baar w Vincim. Tam była wprost genialna. Tu owszem gra jest poprawna ale nie "powala" mnie. Nie powiem żebym nie lubił Hany ale coś mi nie gra z tą postacią, jest nie wiem jak to nazwać jakaś sztuczność choć to nie do końca własciwe określenie. Jednak nie mam nic ani do Niej ani do Piotra. Nie twierdzę, że Pani Judycka i Pan Krzyżowski są bezbłędni w swojej grze ale wydaje mi sie, że trudno gra się takie "okrawki". Z drugiej strony byli tacy aktorzy drugiego planu, którzy z jeszcze mniejszch ról "robili mistrzostwo świata" ale oni mieli cały scenariusz od razu. Wiedzieli wszystko o roli tu tego nie ma i często gęsto odnoszę wrażenie, że aktor nie bardzo wie jaką interpretację przyjąć. Nie mniej Między MiNi - jak się na Nich patrzy - jest jakaś czułość a zarazem obawa?...
max 2012-08-23 22:40:24
znowu się zaczyna (zeżarło podpis) ale myślę, że wiadomo czyje to powyżej.
max 2012-08-23 22:46:04
teraz dopiero do mnie dotarło, zauważyliście że "wystrój" strony się zmienił i zamiast Niny i Agaty jest Wiki i Piotr. Czy mnie się tylko wydaje?
majeczkaes 2012-08-24 20:44:27
Na FB wklejono artukuł o kłopotach w związku MiNi które tym razem są wynikiem konfliktu Niny z Borysem ("no biedny" ten nasz Borysek i taki żałosny).No i pokazano tam też zdjęcie naszej pary.Powiem tylko, że nieciekawe miny miało towarzystwo. Szczerze mówiąc a już o tym nadmieniałam oni naprawde są w nieciekawej sytucji i jako para i jako lekarze ze sobą pracujący: szef i jego podwłana.Jedyną nadzieją będzie fakt,że wyboru kandydata na staż za granicą dokona Zybert (i to pewnie po szczerej rozmowie z Michałem). I uważam, że w tej sytuacji będzie to najmądrzejsze i najrozsądniejsze posunięcie.
max 2012-08-25 12:09:45
pisałam, pisałam... a musi koleżnka być aż taką wszechwiedzącą realistką podszytą pesymizmem ;) :)... Ja nie wiem , czy Nina ma na czole napisane "chłopiec do bicia"... Ja wiem niektórych może kłuć w oczy Jej związek z Michałem ale "co komu do domu"? Teraz czuję będzie tak, że nawet jak Nina będzie lepsza od innych to i tak będzie mówione że nie, bo jest z Samborem. Na razie piszą tylko o Borysku i jego niezadowoleniu a ciekawe jak inni bedą reagować. Z tym stażem to obojetnie jaką decyzję podejmie Zybert to i tak będzie źle. Jak wybierze Borysa i to Nina może uważać, że przez związek z Michałem jest nie doceniana lub że jest surowiej traktowana. Z kolei jak wybierze Ninę to Borysek napewno będzie bruździł czego już próbował chociażby przy wyborze na stanowisko stażysty w Leśnej Górze. Mam jednak nadzieję iż inni zdażyli się na Nim poznać miedzy innymi po tym jak zachowywał się przy powtórnej operacji Profesora Soszyńskiego kiedy roztstawiał innych przy stole operacyjnym. Wierze jednak, że Michał tym razem stanie na wysokosci zadania i będzie dla Niny wparciem a nie dodatkową udręką. (MiNi na zdjęciu może i mają nie tęgie miny ale podoba mi się ten opiekuńczy gest Michała)
max 2012-08-25 12:21:22
a na talerzu to jednak truskawka jest :)))...
majeczkaes 2012-08-25 16:09:06
No ja taka pewna nie jestem czy to jest truskawka. Zdjęcie zdjęciem a życie pokaże...:))))))
sylka 2012-08-25 16:11:25
wiecie co ja jestem wkurzona i zdziwoina że scenarzyści wymyślają jak dla mnie głupoty w związku Niny i Michała.Przecież to niedorzeczne jakby Borys zniszczył ich związek.Sambor jest ordynatorem i powinnień zrobić porządek z tym Borysm. Przecież jak Falkowicz był ordynatorem to miał wszelką władze.Przecież jak długo Wiktoria nie była przy stole operacyjnym i nic na to nikt nie mówił.A Sambor powinnień też jakos że tak pwoiem uspokoić Borysa.Nie mówię od razu żeby był taki sam jak Falkowicz dla Wiktorii ale powinnień utenperować Borysa jakby np. parę razy odsuną go od operacji albo kazał mu robić jakąś papierkową robotę albo coś innego jakeś zadanie studenta na stazu czy coś co dawno umie a robią to początkujący rezydenci to napewno by nic sie nie stało a Borys może by się uspokoił no i zobaczyłby że to Sambor ma władze i że tymi docinkami do Niny może sobie zaszkodzic.A Nina tez powinna tak głupio mówić jak Borys.Np. Borys mówi Ninie że dzięki Samborowi robi karierę to Nina powinna powiedziedz że ona robi karierę a on jak będzie jeszcze tak długo głupio mówił to może ją stracić bo przcież jest jak on twierdzi kochanką ordynatora czy cos wtym stylu powinna mu powiedzec a nie ryczec.Nie no w Polsce jest przeważnie tak że niestety rezydent jest uzalezniony od ordynatora i to ona ma władze także Sambor i Nina powinni mieć wygrane a nie przegrane.Jakby nie wiem Borsy zniszczył ich związek albo jakby im jakos zaszkodził głównie Michałwoi to dla mnie był by to co najmniej śmieszne i głupie.
sylka 2012-08-25 16:29:49
Wracając do mojego komentarza są ważniejsze sprawy do poruszenie w związku Niny i Michała a nie plotki na ich temat w szpitalu. Oni powinni się lepiej poznać jak chcą być na poważnie razem.Michał powinnień powiedzieć Ninie o awojej przeszłości czy chce tego czy nie .Bo zła przeszłość ludzi wychodzi bardzo szybko na światło dzienne.Nie daj boże Nina przez przypadek dowiedziałaby sie że Michał pracował dla mafi i juz może być pomiędzy nimi konflikt . A po zatym nie można zapominac że Michał ma małego syna i on niego pwinno się najleoiej zatroszczyć.Przypuścmy np. że Krzys przywiaże się do Niny zacznie traktować ją jak mamę a Nina i Michał się rozstaną i co wtedy będzie czuć Krzys jak Nina już nie bedzie się nim opiekowała nie bedzie poprostu przy nim.NiMi są dorosłymi ludzmi i powinni pamietac w swym postępoawniu o Krzysiu.
sylka 2012-08-25 16:30:34
miało byc do poruszenia.
sylka 2012-08-25 16:32:16
miało byc najlepiej zatroszczyc.
max 2012-08-25 18:33:50
dziewczyny czy przynajmniej Wy możecie przystopować ze swoim czarnowidztwem - jakie rozstanie?...- wystarczy że z newsów wionie chłodem jeśli chodzi o MiNi. Jak tak dalej pójdzie to nerwicy się nabawię zanim sezon się zacznie, a to jeszcze półtora tygodnia ;). A tak nawiasem mówiąc nie uażam za własciwe i sensowne zachowanie takie gdzie Nina wykorzystywałaby pozycję Michała. Po pierwsze byłoby to nieetyczne, po drugie małostkowe i dziecinne - takie zachowanie byłoby podobne do zachowania rozkapryszonego Boryska - a Nina jak do tej pory nie przejawiała takich tendencji, po trzecie gdyby miała działać tak jak piszesz Sylka, to to tylko potwierdzałoby oskarżenia Jakubka. Nina musi to jakoś przetrzymać i udowodnić swoimi umiejętnościami, że Borys nie ma racji. Ona musi wreszcie uwierzyć we własne umiejetności i nabrać pewności siebie a Michał powinien być w tym dla Niej oparciem, kimś kto dałby Jej dodatkowe siły... Mam tylko nadzieję, że trudności z Borysem to nie będzie jedyny aspekt w jakim MiNi będą pokazani w tym sezonie. Też uważam, że powinni być częsciej ukazani od prywatnej strony niekoniecznie związanej ze sprawami zawodowymi ale właśnie Ich wspólnych relacji czy też relacji Nina - Krzyś.
max 2012-08-25 18:44:06
czy ktoś może to widział? - superseriale.se. serialena-dobre-i-na-zle-po-wakacjach-falkowicz-przezyje-strzelanine-michal-zebrowski-zostaje-w-lesnej_274661. - czy mnie sie zdaje czy Falkowicz nadal będzie ordynatorem - to ostatnie zdjecie nie daje mi spokoju - bo jakoś nie kojarzę Ordynatorka w takim garniturze w zeszłym sezonie. Przez te wszyskie Wasze czarne wizje dostaję parnoi ;)..
max 2012-08-25 18:44:07
czy ktoś może to widział? - superseriale.se. serialena-dobre-i-na-zle-po-wakacjach-falkowicz-przezyje-strzelanine-michal-zebrowski-zostaje-w-lesnej_274661. - czy mnie sie zdaje czy Falkowicz nadal będzie ordynatorem - to ostatnie zdjecie nie daje mi spokoju - bo jakoś nie kojarzę Ordynatorka w takim garniturze w zeszłym sezonie. Przez te wszyskie Wasze czarne wizje dostaję parnoi ;)..
anuśka 2012-08-25 19:23:51
Ja widziałam ale po przeczytaniu twojego wpisu aż postanowiłam zobaczyc ten artykuł jeszcze raz. Więc trudno powiedziec czy to zdjęcie jest z poprzedniego seonu czy z najnowszego bo Falkowicz ma tyle garniturów że szczerze mówiąc ja ich nie odrużniam i nie zwracam większej uwagi na to jaki ma na sobie garnitur w danej scenie. Zakładając że te trzy zdjęcia pochodzą z 14 sezonu to mogłoby oznaczac że Ordynatorek powróci na swój fotelik. Ale przecież Tretter ma mianowac Sambora ordynatorem w pierwszym odcinku po wakacjach. A poza tym Tretter już wie o Falkowiczowych przekrętach i oszustwach więc jak mógłby pozwolic na to żeby taki człowiek piastował takie stanowisko. Trochę to by się nie trzymało kupy. Ale szczerze mówiąc bardzo mnie intryguje to jaką rolę będzie Falkowicz odgrywał w nowym sezonie i jaki będzie jego związek ze szpitalem w Leśnej Górze. Nie mogę się już doczekac nowego sezonu.
majeczkaes 2012-08-25 21:14:06
Ludzie tylko spokojnie. TYLKO SPOKÓJ NAS MOŻE URATOWAĆ. Po koleji ...Falkowicz po takich aferach jakie za nim stoją w normalnym życiu, nawet po postrzeleniu, po pierwsze przebywałby na oddziale szpitala więziennego albo przynajmniej na oddziale pod specjalnym nadzorem a po drugie mowy nie ma by w dalszym ciągu mógł pełnić funkcję ordynatora. Po czymś takim zostaje pozbawiony dożywotnio uprawnień wykonywania zawodu lekarza nie mówiąc o konsekwencjach prawnych.A jeżeli chodzi o związek MiNi to teraz tak naprawdę scenarzysci będą mieli pole do popisu. I zobaczmy czy lubią tą parę czy niekoniecznie.
majeczkaes 2012-08-25 21:17:52
Po przeanalizowaniu zdjęcia stwierdzam,że pochodzi z 14 sezonu i niestety ale będzie bardzo słabo jeżeli scenarzyści sobie zakpili z telewidzów i ich inteligencji.
max 2012-08-25 21:37:59
ja cały czas żywię nadzieję, że jednak lubią. Choć trochę...
sylka 2012-08-26 00:06:28
Drogi Maksie jesli o mnie chodzi to ja nie jestem pesymistką a realistką a niektórzy wręcz twierdzą że optymistką.I uwżam że w związku naszej ukochanej parą NiMi może byc zle chociaż bardzo bym chciała aby było dobrze.I dlaczego twierdzę że może byc zle bo po pierwsze to jest serial i coś sie musi dziać po drugie każdy z nas oglądał 13 sezon NdiNz i tam niestety długo nie pociesziliśmy się szczęściem NiMi także może byc różnie. A co do Falkowicza to nie chce mi sie o nim pisać bo go nie lubie i mnie wkurza ale uważam że jakby był dalej ordynatorem to cos tu jest nie tak a serial mógłby przez to stracić wiarygodnośc.
max 2012-08-26 00:25:32
ktoś tu widzę nie śpi mimo późnej pory. Droga Sylko co do realizmu to może i on jest gzies głęboko w Tobie aż tak to Cię nie znam. Ale ten optymizm to tak bije po oczach w Twoich wypowiedziach, że ja jako zdeklarowany realista niewiele oczekujący już od życia po Twoich niektórych propozycjach dla Niny i MiNi ogólnie przestaję czegokolwiek oczekiwać. Jednak ja jestem tylko skromnym facetem, który pewnie nie do konca podąża za logiką kobiet :). Nie mniej mi za złe tej wypowiedzi w żadnym razie nie chcę Cię urazić jednak lubię słowne potyczki z Tobą na różne tematy, choć co do niektórych masz dość naiwne podejście ale takie prawo młodości :)
max 2012-08-26 00:38:01
rany jak ja ostatnio piszę, tyle błędów... tragedia...
anuśka 2012-08-26 13:25:36
Na stronie efakt.pl pojawił się krótki artykuł i kilka zdjęc z pobytu Przemka w Izraelu. Na tych zdjęciach jest tylko Przemek. To znaczy mam na mysli to że nie ma tam Hany. Z tego wniosek że Hana nie pojedzie z Przemkiem do Izraela tak jak wszyscy przypuszczaliśmy. Przemek pojedzie tam sam. Przecież gdyby Hana miała pojechac to byłaby na tych zdjęciach. To znaczy że pewnie w 490 odc padną słowa, które pojwaiają się w zwiastunie: Chcę z tobą zostac. Może to oznaczac że od tej pory Hana i Piotr będą razem. Fajnie by było. A jeśli chodzi o wątek NiMi to z tego co czytamy to ich też nie ominą kłopoty bo przecież w serialu musi się coś dziac. Miejmy nadzieję że te kłopoty tylko wzmocnią ich związek.
martyna19975 2012-08-26 16:26:30
Słyszeliście nową zapowiedź? Przemek oświadczy się Ludmile a Wiki bedzie miala romans z Tomaszem!!! Ale w oczach przemka bylo widac zazdrosc.
sylka 2012-08-26 20:03:18
drogi maksie ja się nie obrażam ale ma do Ciebie 2 pytanaia : skąd wiesz ile ja mam lat ? możesz mi wyjasnic co to znaczy naiwne podejście i konkretnie napisz gdzie w moich wypowiedziach ujawnia sie to naiwne podejści?Będę wdzięczna!!! A co do Wiki i Przemka z nimi sytuacja jest dziwna. Oni krąża koło siebie krąża i krąża ale nic z tego nie winika. Między nimi robi się błędne koło.Bo tak byli razem potem się roztali.Przemek zagadywał do Agaty a Wiki kręciła z Piotrem.Potem znów byli sami każdy myslał że oni znów będą razem a oni chyba jeszcze wtedy nie zdawali sobie sprawy z tego że coś nadal do siebiie czują.Następnie Przemek poznał Ludmiłe był i jest nią chyba bardziej zauroczony niż zakochany chociaz sama nie wiem.No i Wiki to zobaczyła i zaczeła spotykac się z Tomaszem.I w efekcie Przemek myśli że Wiki kocha czy jest z Tomaszem a Wiki myśli że Przemek kocha Ludmiłe.Oglądając zwiastu z nowego sezonu to mozna wywnioskowac 2 warianty : albo Przemek oświadcza się Ludmile bo widzi namięten pocałunki Wiki z Tomaszem i mysli że nie ma u niej sznas lub Wiki dowiaduje sie że Przemek oświadczył sie Ludmile i zaczyna miec romans z Tomaszem bo mysli że nie ma u Przemka sznsy.I błędne koło sie zamyka ciekawe jak długo bedą się powiedzmy oszukiwac że nic nie czują do siebie.
max 2012-08-26 20:40:27
więc co do pierwszego pytania to sama przy którejś wymianie pisałaś, że masz osiemnaście. Może i nie jestem już mlodzieńcem ale pamięć mam jeszcze całkiem niezłą. Tak myślę... Co do naiwności, to chociażby propozycje na temat dalszych losów Niny. . .
sylka 2012-08-26 22:09:00
faktycznie przejżała trochę moich wcześniejszych komentarzy i napisała że mam 18 lat .Ja dalej nie rozumiem gdzie ujawnia sie ta naiwnośc napisz mi konkretnie zdanie które wyrażam moją naiwnośc.
max 2012-08-27 00:22:58
droga Sylko - jeśli wolno mi się tak wyrazić - widzę, że mocno zalazłem za skórę tym stwierdzeniem o naiwności. Tak po prostu uważam czytając Twoje niektore wypowiedzi - wcześniejsze ale i między innymi w tej dotyczącej sytuacji problemów Niny z Borysem. Nie miałbyć to jednak zarzut pod Twoim adresem - sam byłem taki w Twoim wieku. Też niekiedy działałem emocjonalnie... Jak już pisałem taki przywilej młodego wieku... Pozdrawiam :).
wiki<3przemek ;)) 2012-08-27 13:17:49
WIKI MA BYĆ Z PIOTREM GAWRYŁO ...!
martyna19975 2012-08-27 15:17:23
Nie!! Wiki ma być z Przemkiem czy sie komu podoba czy nie !!! He he , żartowałam. Ale naprawdę uroczo by było gdy byli rzem , a teraz Przemek oświadcza się Ludmile a Wiki ma Romans z Tomaszem. Oglądałam zapowiedź 14 sezonu. Jak wiki całowala się z Tomaszem a Przemek to widzial i w oczach Przemka pojawiła się zazdrość i tęsknota za Wiki i Właśnie po tym incydencie pobiegł oświadczyć się Ludmile.
Asia909 2012-08-28 11:57:19
wiki
Asia909 2012-08-28 11:57:49
Sorry. Dodała mi sie jakaś dziwna wiadomość.
molly-12 2012-08-28 20:31:35
Wiki będzie miała romans z Tomaszem tylko dlatego żeby zapomnieć o Przemku, ciekawe czy gdyby Tomasz się o tym dowiedział czy byłby dalej taki zadowolony. Przemek w wielu przypadkach pokazał że jest zazdrosny o Wiki. Strasznie bym chciała żeby byli razem.
molly-12 2012-08-28 20:32:01
aha i ciekawie czy Ludmiła przyjmie oświadczyny.
martyna19975 2012-08-28 21:55:02
Ludmiała napewno przyjmie przecierz jest w nim ,, ZAKOCHANA '' . Nie no w te zakochanie to ja nie wierze. Bardziej w ZAUROCZENIE.
sylka 2012-08-28 22:56:35
Moim zdaniem Ludmiła przyjmie oświadczyny Przemka chociaż z nią to nigdy nic nie wiadomo .To jest naprawdę zastanawiające czy Przemek i Ludmiła się kochaja czy są tylko sobą zauroczeni.Chociaż z zachowania Przemka może wynikać że kocha on Ludmiłe bo tyle dla niej robi . Może on robi to wszystko z zafascynowania Ludmiła . Bo Lidmiła mozna się zawascynować to przecież piękana kobieta i bardzo tajemnicza, trudna do zdobycia.A wiadomo że mężczyzni lubią kobiety niedostępne. Swoją drogą ja mam nadzieję że Przemek wie co robi z tym oświadczynami. Bo jeżeli on nie kocha Ludmiły a oświadczył sie pod wpływem impulsu to może być zle.Bo jak Ludmiła naprawdę go kocha i chce z nim być a on pewnego dnia ją zostawi to ją bardzi zrani.Tak mi się wydaje że Przemek i Wiktoria jescze kiedys będą razem chyba że wczesniej skończą serial. A Wiktoria tez nie jest fer w stosunku do Tomasza bo napewno go niepokocha i się z nim rozstanie . Zrani tego Tomasza bo on może sie w niej zakochać.Zresdzta ja uważam że związek z rozsądku nie jest dobry bo nikt w nim nie jest szczęśliwy.
krzzz 2012-08-28 22:58:02
do Przemka najbardziej pasuje Agata, szkoda że scenarzyści wogóle nie idą w tę stronę:(
molly-12 2012-08-29 20:23:39
No ale ten Tomasz to już jest zakochany w Wiki, obydwoje (Wiki i Przemek)próbują sobie ułożyć życie na nowo, a tak naprawdę to w glębi duszy się obydwoje kochają. Mi do Przemka pasuje tylko Wiki. Do Agaty to mi pasuje ten Szymon, na początku jak się pojawił w odcinku to myślałam ze coś z tego będzie ale tak chyba nie będzie . Ten nowy kardiolog będzie miał nastoletniego syna, ciekawe jak Agata zareaguje gdy się o tym dowie. W sumie to ona nie ma szczęścia w miłości, najpierw Przemek, Witek, Paweł i teraz ten, mam nadzieję że nie będą razem bo według mnie kompletnie nie pasują. No ale coż pożyjemy, zobaczymy:))
eter 2012-08-30 00:37:31
Agata najbardziej pasuje do Piotra i tyle w temacie, a już swatanie jej z "małoletnim" Szymonem to nieporozumienie...
WIKIandPRZEMEK 2012-08-30 19:51:45
Jestem za Martyną19975 Wiki ma być z Przemkiem czy to się komuś podoba czy nie oto powody czemu mają być ze sobą: 1.Przemek to fajny facet była by to wielka szkoda gdyby był z Ludmiłą bo ona jak wszyscy wiemy bardzo łatwo się wkurza i chociarz podobno kocha się w Przemku to czasami zachowuje się jakby chciała go do siebie zrazić, za to Przemek jest spokojny i opanowany więc oni do siebie nie pasują. 2.Wiki to piękna kobieta, śmiała i zadziorna a ten jej Tomasz nie jest ani przystojny ani wygadany to jeden wielki sztywniak więc oni do siebie też nie pasują. 3.Owiele bardziej mam ochotę oglądać pocałunek Wiki i Przemka niż Wiki i Tomasza
martyna19975 2012-08-31 16:43:22
WIKIandPRZEMEK. Zgadam się z tobą w 100 % dlaczego Wiki ma byćz Przemkiem. A tak wgl. To Wiki bardzo dużo przeszła. Przemek zawsze podtrzymywał ją na duchu nigdy jej nie zostawił samej z problemami. ZAWSZE BYŁ PRZY NIEJ !
WIKIandPRZEMEK 2012-08-31 20:15:43
No cóż nic dodać nic ująć. a tak poza tym zobaczcie zdjęcie pocałunkowe Wiki i Przemka w jednej z bitew aktorów i obejrzyjcie zwiastun na 5 września to zobaczycie który z mężczyzn i pocałónków bardziej do niej pasują. No i Wiki z Przemkiem wyglądają jakby ich wiek był zbliżony do siebie a ten Tomasz wygląda jakby był od niej owiele starszy.
martyna19975 2012-09-01 12:21:54
No masz racje. Ja się tak zastanawiam po co senarzyści wogóle połązyli Przemka z Ludmiłą przecierz oni do siebie nie pasują. Nie wiem, po co w ogóle tak zrobili skoro wszyscy Wiemy że oni prędzej czy później będą razem bo nie mogą bez siebie żyć. Chyba tylko po to , żeby było ciekawiej, bo napewno z stego nic dobrego nie wyjdzie. Załóżmy że Wiki z Przemkiem jednak się zejdą. No to wtedy on zrani Ludmiłe a Wiki tego Tomasza. I po co uprzykrzą życie Ludmiły i Tomasza? Po co te łzy? Loooool. Nie rozumiem tych senarzystów.
2012-09-01 17:44:16
No tak, w sprawie bezzsensownego rozdzielania i łączenia ludzi znam jeszcze dwa przypadki: 1.Burscy. W życiu burskiego pojawiła się Karen przez którą ich związek omało się nie skończył na szczęście Burski spławił Karen i odeszła z programu, wszystko dobrze się skończyło. Tak samo może być z Przemkiem i Ludmiłą a także z Wiki i Tomaszem. Może Ludmiła I Tomasz to też tylko chwilowe postacie w serialu. No bo Ludmiła ma nieoperacyjnego guza i ma umrzeć a Tomasz gra już w serialu Komisarz Alex jeżeli jednak praca w dwóch serialach naraz to za duż może też odejść Lena Starska, która zaczyna grać w nowym serialu Przyjaciółki. Z tego powodu, że Kożuchowska grała w M jak miłość i w Rodzinka.pl rzuciła prace w pierwszym serialu bo było to dla niej za duże wyzwanie. 2.Latoszkowie. W tym przypadku rozdzielić ich miała choroba Leny jednak mimo wielu wizyt w szpitalach i na hemioterapii przeżyła i tu też wszystko wróciło do normy. Myślę, że scenarzyści tak gmatwają w serialu, żeby przed telewizory przypływały kolejne fale ludzi i żeby wzruszać ludzi oglądających srial a także po to aby ludzie byli coraz ciekawsi dalszego ciągu i wten właśnie sposób widz uzależnia się od serialu, poleca go znajomemu a scenarzyści i aktorzy zgarniają coraz to nowe nagrody. Też nie rozumiałem dlaczego Ci scenarzyści tak wszystko kićkają, ale kiedy to pisałem odpowiadając na twoje pytanie sam to zrozumiałem.
WIKIandPRZEMEK 2012-09-02 17:20:44
Zna ktoś morze strone internetowom, na której morzna oglądać Na dobre i na złe za darmo i bez rejestracji? PS. Tona górze to ja pisałem tylko,że mi login zniknął jakoś.
KiKi! 2012-09-03 13:24:26
No nie...! Wiki i Tomasz.....na serio MASAKRA przecież oni nawet do siebie nie pasują! Wiki jest ładna a on brzydal trzymajcie mnie oni nie mogą być razem bo jak będą to zwariuje po co ona szła do tej kliniki w której sie leczy dzieci może jeszcze się poślubią i zrobią dzieci straszne!! jeju jak ona może być taka głupia żeby się wiązać z takim staruchem! POZDRAWIAM!
WIKIandPRZEMEK 2012-09-04 16:24:08
Szanowna KiKi! W pełni się z tobą zgadzam.
martyna19975 2012-09-04 20:38:18
Jeszze moż ebyć tak że może oni nie pokażą sceny z zaręczynami jak z wyrzucieniem z pracy Wiki. Wiki miała odejść i jakoś nie odeszła. Ta scena się w ogóle nie ukazała. Ja myśle że też tej sceny mogą nie pokazac albo jakieś innej. ale wątpię w to.
molly-12 2012-09-05 22:38:00
Nie no scenę z zaręczynami na pewno pokażą. Aaa i w pełni zgadzam się z Kiki!
Hanaaa 2012-09-05 22:40:43
Kocham ten serial szczególnie Hanę i Piotra
WIKIandPRZEMEK 2012-09-08 20:39:19
Jak Wiki będzie z Tomaszem, zaręczą się ze sobą, wezmą ślub, albo co gorsza zrobią sobie bachora- to ten serial nie będzie już taki ciekawy. Po co oni w ogule dali do serialu tego zgrzybiałego, sztywnego,obleśnego gościa. Spójrzmy prawdzie w oczy niektórych z nas bardziej denerwuje myśl o tym, że Wiki będzie z Tomkiem niż Falkowicz i jego przestępstwa. WIKI MA BYĆ Z PRZEMKIEM A NIE Z TOMASZEM. PS. Jestem ciekaw kto jeszcze z was ma już dość Tomasza i Ludmiły w serialu. POZDRO WSZYSTKIM.
molly-12 2012-09-09 16:21:54
ja mam ich dość! racja już Falkowicz i Wasiakowa z Borysem będą bardziej znośni niż Wiki i Tomasz oraz Ludmiła z Przemkiem. Czego oni (WiP) nie mogą być razem tylko obydwoje mają jakichś partnerów którzy kompletnie do nich nie pasują. Poza tym Tomasz jest od Wiki o wiele lat starszy i nawet nie o czym z nią rozmawiać.
molly-12 2012-09-09 16:22:43
nie ma*
WIKIandPRZEMEK 2012-09-09 17:22:06
molly-12. 100% uznania i poparcia dla ciebie!
WIKIandPRZEMEK 2012-09-10 19:53:18
Uwaga!!! Do wszystkich fanów Wiki i Przemka! Sylka, która udzielała się w wątku "Walka aż do końca" skądś dowiedziała się, że Ludmiła jednak umrze. A wiadomo , że jak ona padnie to jej miejsce zajmie Wiki i to ona będzie z Przemkiem.
Dodaj komentarz:
Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta, zarejestruj się.
Zobacz również
Bitwa

Wiktoria vs Hana

Ognista Wikotria
Przebojowa Hana
Liczba głosów: 122080
Zobacz wszystkie bitwy »
Ankieta

Która para była w minionym sezonie Waszą ulubioną?

  • Ola i Przemek
  • Wiktoria i Falkowicz
  • Hana i Piotr
  • Nina i Sambor
  • Lena i Latoszek
  • Agata i Latoszek
  • Dorota i Marek
  • Agata i Marek
  • Dorota i Adam
  • M JAK MIŁOŚĆ Wakacje z "M jak Miłość"
  • BARWY SZCZĘŚCIA WIDEO: Koncert w „Feel Good”!
  • M JAK MIŁOŚĆ Sezon 14 - pierwszy zwiastun!
  • M JAK MIŁOŚĆ Zobacz, co im się przytrafiło...
  • BARWY SZCZĘŚCIA Barwny quiz odcinkowy 946-955!
  • BARWY SZCZĘŚCIA FOTOSTORY: Co wydarzy się w nowym sezonie?
więcej >> x
 
M JAK MIŁOŚĆ Wakacje z "M jak Miłość"